FAQ

Odpowiedzi:

1. Wypełniłem formularz rejestracji ale nie otrzymałem wiadomości z potwierdzeniem i linkiem aktywującym

Najprawdopodobniej wygenerowana automatycznie wiadomość została potraktowana jako spam. Prosimy zalogować się na swoje konto bezpośrednio u dostawcy usługi pocztowej i sprawdzić folder Spam.

2. Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Prawdopodobną przyczyną zablokowania konta jest notoryczne łamanie zasad Regulaminu i brak reakcji na wysyłane przez Administratora upomnienia. W celu wyjaśnienia sprawy i odblokowania konta skontaktuj się z Administratorem.

3. Dlaczego nie mogę zmienić swojego adresu email?

Adres e-mail jest jedyną informacją z formularza danych osobowych, której prawdziwość zostaje zweryfikowana w procesie rejestracji. Dlatego też w trosce o bezpieczeństwo Użytkowników i gwarancję możliwości kontaktu z nimi informacja ta nie może być zmieniana. Zasady zmiany danych oraz ich publikacji w Serwisie zostały szczegółowo opisane w Polityce Prywatności, której treść dostępna jest pod adresem www.wateractiv.pl/pl/polityka_prywatnosci

4. W jaki sposób mogę usunąć moje konto?

Aby usunąć swoje konto w Serwisie należy skontaktować się z Administratorem i złożyć jednoznaczną deklarację takiej chęci. Po zweryfikowaniu tożsamości osoby zgłaszającej konto w Serwisie zostanie trwale usunięte z bazy a wraz z nim wszystkie przypisane do niego ogłoszenia. Na wykorzystywany przez Użytkownika w Serwisie adres e-mail zostanie wysłana informacja z potwierdzeniem usunięcia konta.

5. Dlaczego nie mogę dodać zdjęcia do ogłoszenia?

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić czy zdjęcie posiada odpowiedni format pliku (JPG, PNG), czy spełnia minimalne wymagania co do rozmiaru (514 x 270 pikseli) oraz czy wielkość pliku nie przekracza 512kB. Jeżeli wszystkie te warunki są spełnione, prosimy sprawdzić, czy plik nie jest uszkodzony i zdjęcie daje się otworzyć w standardowej przeglądarce na komputerze. Jeśli plik nie jest uszkodzony, a pomimo to problem nadal występuje, prosimy zgłosić problem do Administratora.

6. Moje ogłoszenie nie pasuje do żadnej kategorii

Jeżeli zależy Ci na umieszczeniu oferty, która nie spełnia kryteriów żadnej dostępnej kategorii, istnieje możliwość umieszczenia jej w kategorii POZOSTAŁE. Jeżeli jednak uważasz, że twoja oferta jest ściśle związana z branżą sportów wodnych i w swojej istocie nie jest szczególnie nietypowa to możesz zgłosić propozycję utworzenia nowej kategorii. W tym celu należy skontaktować się z Administratorem.

7. Czy mogę w jakiś sposób wyróżnić swoje ogłoszenie?

Nie. W przeciwieństwie do większości tego typu portali korzystanie z serwisu wateractiv.pl jest całkowicie bezpłatne. Taka polityka wyklucza możliwość wyróżniania ogłoszeń, ponieważ musiałoby się to wiązać z dodatkowymi opłatami. Serwis ze swojej strony podjął wszelkie możliwe starania, aby wszystkie oferty były prezentowane na jego łamach w sposób przejrzysty i czytelny. Możliwość indywidualnego wyróżnienia ofert Serwis jest gotów rozważyć w sytuacji podjęcia stałej współpracy z podmiotem prowadzącym działalność w branży sportów wodnych, bądź też z innym serwisem internetowym o podobnym profilu.

8. Dlaczego nie widać mojego logo przy publikowanych ogłoszeniach?

Prawdopodobnie korzystasz z konta jako osoba prywatna a nie firma. Logo jest dołączane do ogłoszeń tylko w przypadku Użytkowników będących firmą.

9. Dlaczego moje logo zostało zniekształcone?

Jeżeli wizerunek logo został zniekształcony bądź zmniejszony, oznacza to że prawdopodobnie jego rozmiar nie spełniał dopuszczalnych kryteriów. Nominalne wymiary przewidziane dla wizerunku logo wynoszą 140 x 20 pikseli. W celu poprawy jakości wyglądu logo zaleca się, aby przy generowaniu odpowiedniego pliku trzymać się tych wymiarów, a jeśli nie jest to możliwe to chociaż zachować powyższe proporcje.

10. Dlaczego dodając ogłoszenie nie mogę włączyć ikony bogata galeria, którą widzę przy ogłoszeniach innych Użytkowników?

Ikona bogata galeria oznacza, że do ogłoszenia załączone jest co najmniej 8 zdjęć. Nie można aktywować jej samodzielnie, jest ona nadawana przez system automatycznie w przypadku spełnienia powyższego warunku. Jeżeli do ogłoszenia załączono minimum 8 zdjęć a pomimo tego ikona nie pojawiła się, prosimy o zgłoszenie takiego faktu do Administratora.

11. Dlaczego moje ogłoszenie zostało zablokowane?

Prawdopodobnie treść ogłoszenia lub załączone do niego zdjęcia łamie jedno z postanowień Regulaminu. W celu wyjaśnienia sprawy skontaktuj się z Administratorem.

12. Jak dodać ogłoszenie które po kliknięciu przekierowuje do mojej strony www?

Ogłoszenia-linki są domyślnie wyłączone. W celu odblokowania możliwości dodawania tego typu ofert skontaktuj się z Administratorem.